11 frågor!

Jag har blivit utmanad att svara på 11 frågor av Malin & Lovisa . Svaren kom lite sent Hehehe....

1. Vilket är ditt favoritord?
Underbar

2. Vilken är din favoritårstid?
Sommar helt klart!



3. Vad gör dig stolt?
Typ att ha alla rätt på ett prov!

4. Vad skulle du göra om du göra om du fick en jorden-runt resa?
Åka jorden runt.... Höhö!

5. Vart är ditt favoritställe i hela Sverige?
Hemma!

6. Vad spenderar du helst pengar på?
Nödvändiga grejer som tillbehör till kameran, dator, telefon elr kläder/smycken.

7. Vilken är din absoluta favoritblomma?
Hmm, ros elr gullviva.

8. Om du får barn i framtiden, vad skulle de heta?
Nåt fint! Kanske Emma elr Mira. Jag kommer inte på några killnamn just nu...

9. Nämn dem tre saker du är mest nöjd med hos dig själv?
Hmm... Kanske att jag vågar vara mig själv, att jag är smal och Rolig! :)



10. Hur spenderar du helst en varm sommardag?
Antingen på stranden med kompisar elr hemma i solen o läser tidningar och käkar glass.

11. Vilken är din favoritdryck?
Lemonad! :D



Jag utmanar Elina, Emma, PaulineSiri, Frida, Sandra, Linn & Alice, Amanda, Sigrid och FilIppa.

Mina 11 frågor till er:

1. Vad är det bästa med sommaren?
2. Jordgubbar eller Hallon?
3. Vad är din allra största dröm?
4. Vilken film är den bästa som du sett?
5. Läser du ofta?
6. Vad är det bästa godiset som du ätit?
7. Om du skulle få åka vart som helst i hela världen, vart skulle du åka då?
8. Vad är det bästa du vet?
9.  Hur nöjd är du med dig själv i procent?
10. Vad är din största rädsla?
11. Beskriv dig själv med tre ord!

Trackback
RSS 2.0