Fototävling hos Michaela!

Jag är med i en fototävling hos Michaela med temat bästa sommarbild! Man kan vinna en fin kamerarem från tvspelsweb
Motivering: jag skulle tycka att det vore jättekul att ha ett personligt band istället för ett tråkigt svart band där det står Nikon på, eller hur? Särskilt nu när jag känner mig mer pepp på att börja fota mer igen och om jag hade ett personligare och färggladare band kommer jag få ännu mer peppande! :D
Om ni är sugna på att vara med klicka då häääär!
 
Wish me luck! :D

Kommentarer

Suuuperkul att du ville vara med! :D

2012-09-11 / 16:40:55

Snygg header ju!

Jag har en tävling just nu där du kan vinna ett valfritt iphone-skal och det skulle vara jättekul om just DU var med!
http://imagons.blogg.se/2012/september/vinn-iphone-skal.html#comment

Svar: Tack! :)Skulle gärna viljat vara med men jag har inte en såndär cool telefon :(
runabakar.blogg.se

2012-09-12 / 15:35:03

Fett fin bild! :D

Svar: Tack! :D
runabakar.blogg.se

2012-09-15 / 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Hejsan svejsan, din kuliga filur!
Här ska du skriva ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (Only i can see... Hehehe!)

Skriv din blogg här så kanske jag kikar in:

Här skriver du din underbara kommentar!
Men glöm inte att läsa texten!:

Trackback
RSS 2.0